110 lat to ważny cel …

Dzięki stałemu utrzymaniu podstawowych zasad: Jakości, Niezawodności, Pomocy i Innowacji rodzina Paioli i Pirazzini osiągnęła cel: „czwarty wymiar”. Powyższe zasady wyrażają się w naszym obecnym motto: „Passion & Experience” („Pasja i Doświadczenie”).

Był 31 stycznia 1911 roku, kiedy Paioli Ricciotti założył swoją pierwszą firmę, opartą na handlu oraz naprawie rowerów i akcesoriów.

W krótkim czasie firma osiągnęła sukces. Pozwoliło to na kontynuację działalności w czasie kryzysu końca lat dwudziestych. Zwiększano nawet zakres działań aż do dramatycznego bombardowania warsztatów w 1943 roku.

W roku 1947, córki Paioli: Laura i Loredana Paioli przebudowały firmę, nazywając ją „Sorelle Paioli”, i w krótkim czasie, dzięki intuicji i rewolucyjnym maszynom do toczenia, zaprojektowanymi przez ich ojca, zyskały wysoką pozycję w branży, nie tylko rowerów, ale także motocykli, stając się dostawcami dla wysokiej klasy firm, takich jak Moto Guzzi, Benelli, Garelli i Ducati.

W 1954 r. utworzono trzy działy:

– sprzedaż detaliczna akcesoriów do motorowerów;

– hurtowy handel sprzętem wędkarskim;

– wyrób sprężyn i błotników motorowerów.

W 1961 r. nastąpiła radykalna zmiana i „Sorelle Paioli” dzieli się i różnicuje swoje cele. Tak rodzi się Paioli Meccanica, Laury Paioli, która zajmuje się sektorem motocyklowym, oraz Paioli Sport, Loredany Paioli i Luciano Pirazzini, która rozpoczyna ścieżkę produkcyjną

wyłącznie dla artykułów sportowych i żywic fenylowych.

Tak narodziła się marka MAVER (od MAnifatture VEtro Resina) (Fabryka Włókien Szklanych).

Od 1970 roku trzej synowie Loredany i Luciano przejęli dwie firmy:

Paolo i Massimo Pirazzini – Paioli Sport (Bolonia) i

Luca Pirazzini – Reglass (Minerbio).

Firma Reglass zajęła się badaniem i produkcją części rurowych do wędek. Mottem przewodnim zawsze były „Badania i Innowacje”. Stąd zaczyna się eksperymentowanie, a następnie produkcja artykułów z materiału, który zrewolucjonizował wędkarstwo, a potem świat produkcji przemysłowej: włókno węglowe.

Dzięki ciągłemu rozwojowi technologii firma wykonywała również komponenty do produktów wykorzystywanych w windsurfingu, kolarstwie, narciarstwie itp.

W latach 90-tych, dzięki stale rosnącej jakości węglowych wędek o coraz mniejszej wadze, para Maver i Reglass wciąż wprowadza innowacje, proponując coraz bardziej wyrafinowane wyposażenie sportowe.

W roku 1993 bardzo ważne dla marki Maver w Europie było otwarcie Maver UK (Ltd.). Dzięki zgranemu zespołowi ekspertów w sektorze wędkarstwa sportowego oraz ekskluzywnemu produktowi stworzonemu w Bolonii i Minerbio, w ciągu dekady Maver podbił rynek wędkarstwa sportowego.

Maver wraz z siostrzaną firmą Reglass, obszernym programem reorganizacji i inwestycji, sponsoringu i produktów o doskonałej wydajności, ograniczeniu cen, pomocy i innowacjach technologicznych, stawia czoło wyzwaniom jakimi są produkty z Chin, które atakują rynek wędkarstwa sportowego.

Dzięki dokonanym inwestycjom, strategiom promowania jakości produktu, możliwe było przezwyciężenie międzynarodowego kryzysu w 2008 r.

Dzięki intuicji i wiedzy trzech braci, którzy kierowali firmą, marka nadal działa na pozycji lidera rynku, docierając do 2019 r., w którym Paioli Sport z dumą obchodzi swoje 110-lecie! Firma cieszy się międzynarodowym uznaniem, a wędkarze z całego świata oddają hołd firmie, która zrewolucjonizowała wędkarstwo sportowe.

Dziś Paioli Sport to dynamiczna firma z dużym kapitałem ludzkim, a także czwarte pokolenie zatrudnione przez Matteo Pirazziniego i Alisę Pirazzini.

Bez względu na to, ile czasu minęło, stosowany przepis jest zawsze taki sam: Jakość, Niezawodność, Pomoc, Innowacja.

blank